maanantai 16. marraskuuta 2015

Kuka on Jenni? Blogin esittely.

Jenni on eräs 25-vuotias Pirkanmaalainen nuori nainen, joka kyllästyi heinäkuussa 2015 röllöttävään mahaansa, ikävään peilikuvaan ja liikakiloihinsa. Hän siis päätti tehdä asialle viimeinkin jotain ja tämä blogi kertoo hänen tarinansa liikakilojen karistamisesta ja terveellisemmästä elämästä. Ainakin yritystä on kovasti ja tuloksiakin on jo tullut mukavasti. Blogissa saattaa myöhemmässä vaiheessa olla kuvia myös liikunnoista ja treeneistä, kun siihen saakka päästään. Olin polvileikkauksessa syyskuussa 2015 eli toipumisaika on edelleen käynnissä.

Taustatietoja vielä sen verran, että olen aina ollut ylipainoinen. En muista, koska olisin viimeksi ollut normaalipainossa ja tyytyväinen itseeni. Ehkä 19-vuotiaana kun olin saanut painosta "vahingossa" 20 kg pois ja olin puolisen vuotta normaalipainossa.

Kuitenkin, tervetuloa lukijaksi!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! Ilahduta siis päivääni. :)
Kommentit käy ensin läpi minun hyväksynnän.
Asiattomat kommentit menee suoraan roskakoppaan.