torstai 21. tammikuuta 2016

Paluu arkeen.

Tammikuu on jo edennyt yli puolivälin ja tuntuu,että joulu on jo kaukana. Kesää kohti mennään kovaa. Hienoa! :) Mun paino on taas joulua edeltävissä lukemissa eli puntarissa oli tänään 73,6 kg. :)
Ei siihen palautumiseen tarvittu juurikaan ihmetekoja, ainoastaan vaan paluu arkeen kunnolla.

Tänään kuvailin aamulla itseäni instagramiin, ihan vain nopeahkoja selfieitä :D Niin mun kasvot näytti todella kapeilta siinä kuvassa. Eikä mulla ollut minkäänlaisia silmäpusseja tai varjoja silmien alla. Mä mietin et mitä ihmettä, kuinka voi olla mahdollista. Tuoltahan mä aina oon näyttänyt, ei siinä voi olla niin isoa muutosta kuitenkaan. Niin oli pakko etsiä taas vanhoja kuvia.

Kyllä siinä on aika isokin muutos. Tuo oikea kuva on otettu 2013 ja vasen kuva tänä aamuna. Mua järkytti ja inhotti, kuinka turvonneet kasvot mulla on ollut. Tuon näkösiks ne menee, kun kehonsa tuhoo roskaruualla ja alkoholilla. Onneksi mä kuvaan kaikkea mahdollista ja paljon! Ei oo kyllä enää paluuta moiseen turvotukseen. Vuonna 2013 mun paino oli muistaakseni 10 kiloa enemmän kuin tänään.

Ens viikolla saankin taas kärsiä siitä,että oon tuhonnut hampaani karkilla. Hammaslääkärissä taas muutamat hampaat paikataan.


Jännä juttu muuten... En oo syönyt ollenkaan herkkuja tällä viikolla. Ei sillä,että en sais, mutta ei oo vaan tehnyt mieli. Mulla oli kyllä synttärit viime perjantaina ja sillon söinkin irtokarkkia ja niitä riitti vielä sunnuntainakin. :D Voisko olla,että tää viikko menis ilman herkkuja. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! Ilahduta siis päivääni. :)
Kommentit käy ensin läpi minun hyväksynnän.
Asiattomat kommentit menee suoraan roskakoppaan.